Zwroty i reklamacje

Formularz zwrotu, kliknij i pobierz

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Neo-Press polska Paweł Więcław
ul. Malachitowa 13/44, 
30-798 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod nr. tel. 502 842 810 a my poinformujemy cię jak należy dokonać zwrotu .

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Neo-Press polska Paweł Więcław
ul. Malachitowa 13/44,  
30-798 Kraków

Do paczki dołącz wypisane oświadczenie wraz z produktem który podlega zwrotowi ze wszystkimi jego elementami.
Nie zapomnij o 
paragonie lub fakturze. 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl